onsdag 22 oktober 2008

Efter tisdagskvällen

Som sagt blev det lite slöjdande på kvällen igår, härligt!!! Tog tag i lite resttyger jag hade liggande och fick sytt mig några tetraider och en liten pengahållare till jobbnycklarna så att jag kan köpa frukt i fiket. Kaffe är gratis när man minglar med eleverna - en lyx som jag utnyttjar, både att mingla med eleverna och kaffet.



Små platta behållare för bland annat tjejgrejor blev det också. Det är så kul att ha sina saker i fina små väskor. Kanske kan jag få lite ordning i så fall? ;-)

Det här är Odd-Arne som gärna ville vara med vid fotograferingen, helst sittandes på axeln men då kom hans svans med framför linsen. Odd-Arne och Kjell-Bjarte är världens keligaste katter och låter som jumbojetter när man står i närheten av dom. I bakgrunden vårt gamla torp som vi spikar lite på.

3 kommentarer:

LADY JEN sa...

Vad roligt det är att få läsa om vad som händer i ditt liv, extra kul att du lyckats få lite sytid.

Era katter verkara vara riktigt mysiga, funkar det bra ihop med era vovvar?

Anonym sa...

Hej hej! Kul att du är tillbaka i bloggvärlden så man får en inblick i ditt liv :) En fika tycker jag vi måste få ihop.. men vad menade du med en x-jobbsfika? :) Har du också delvis nov.lov? Skall bli underbart! Kram

frisky frog sa...

Oj, här har det slöjdats. Vilka fina förvaringsmöjligheter! Kul att du har hittat tillbaks till bloggen.
/Kram